Admin سه شنبه 5 خرداد 1388 06:43 ب.ظ نظرات ()
یکی از وِیژگی های خدماتی اینترنتی و دولت الکترونیک ارائه خدمات 24 ساعته هست.
این خدمات به صورت مکانیزه با استفاده ازامکانات سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می شود.
در ایران چند سالی است خدمات بانکداری اینترنتی در ابتدا توسط بانک های خصوصی و به دنبال آن توسط بانک های دولتی ارائه شده است.
خدمت جدیدی که توسط بانک صادرات به صورت اینترنتی ارائه می شود
انتقال وجه از حساب سپهر به سایر حساب در بانک های دیگر می باشد.

بانک داری اینترنتی بانک صادرات


در شرایط و ویژگی های این سرویس همانطور که در عکس هم مشاهده می کنید و مشخص شده
این سیستم به صورت دستی توسط تعدادی کارمند بانک انجام میشه
و محدودیت زمانی(ساعت کاری کارمند) دارد.
و این نشان دهنده ضعف سیستم است
چرا که در بعضی از ساعات به دلایلی همچون
عدم حضور کارمند
شلوغی و ازدحام عملیات بانکی
و یا سهل انگاری و خیلی از مسائل دیگر دچار مشکل شده و سرویس کاری خود را از دست می دهد.

به امید فردای بهتر با خدماتی جدید و پیشرفته